måndag 27 juli 2009

Gloomy monday!


Nu är jag hemkommen från Högsjö eftersom att Dennis och Oskar skulle åka till Eskilstuna för att investera diverse saker. De pratade glatt om halsband och accessoarer så jag antar att det blir det som får följa med dem hem. Jag är lite sotis, jag vill också följa med till Eskilstuna och handla mig pank! Men nu i veckan så ska jag jobba, sedan åka och tatuera mig och nästa måndag så ska D åka till Eskilstuna för att hämta ut sin nyckel till sin lägenhet så det blir väl shopping då antar jag. Jag hoppas att jag får följa med då iallafall.

Under tiden som D är borta så ska jag bara slappa, kanske se på film och ta en tupplur. Sådant som man inte kan göra när man umgås med någon annan då man alltid blir störd eller något liknande. Det är alltid skönast att ta en tupplur när man är ensam. Jag kanske borde dra med mamma till specce så att vi kan hyra en film. Alla filmer som vi har här hemma har jag redan sett tusen gånger och lite variation skadar minsann inte.

Imorgon så är det dags för jobb och då ska jag bannemig tjäna pengar! Jag ska försöka jobba varje dag fram tills på fredag och tjäna ihop lite kosing till min "HOPE"-tatuering. Nu måste jag bara bestämma mig för vilken text jag vill ha. Jag funderar på något enkelt och simpelt, ingenting med en massa krumelurer. Det rör bara till det hela. Får se vad det blir, helt enkelt.

Snart så är det dags för lunch.
Skriver nog något intressant lite senare.

Inga kommentarer: