måndag 13 juli 2009

Gääh!

Måste få loss lite av min frustration nu! Helt ärligt. Varför tror hela världen att man härmas så fort man vill ha något som liknar det en annan person har? Isåfall så är det inte bara jag som härmas, utan resten av världen. Det är ytterst få personer som gör saker som bara faller dem in utan att det har existerat innan. Resten är ren jävla inspiration. Då kan man fråga sig vart de personerna fick sina ideér från? Jo, inspiration där med. Jag gör inte det för att reta upp någon eller bara för att ha precis samma sak som dem. Icke! Jag gör det för att jag själv vill och för att jag själv tycker det är snyggt eller skulle passa mig. Men nu har jag bestämt mig för att jag ska skita i allt sådant. Man får bara så jävla mycket skit för alla små snedsteg man gör. Så trött på att hela världen kretsar runt sådana småbagateller som man borde lägga åt sidan i vanliga fall. Trött på att jag kallas en jävla härmapa bara för att jag vill göra något som tusentals personer redan har sen tidigare. Fyfan, jag tänker inte bry mig om sådan skit!

Nu har jag iallafall bestämt mig för att jag inte ska tatuera in en stjärna eftersom att jag vill göra nåt utöver det vanliga. Let's face it, varenda jävel har ju stjärnor nuförtiden. Jag ska istället tatuera in "HOPE" lite över handleden på min högra arm. Det skulle passa mig så jävla bra och motivera mig. Uppnå det jag verkligen vill: att jag ska bli frisk, kunna kasta, det som jag kan kalla manodepression, i väggen. Hopp är något varenda kotte behöver här i världen. Något essentiellt. Annars överlever vi inte..

Inga kommentarer: