tisdag 21 juli 2009

Sju månader.

Klockan är snart halv ett på dagen och jag vaknade ungefär vid klockan tio, puffade på D och sa åt honom att gå upp eftersom att han skulle till banken. Det blev dock aldrig av och vi fortsatte att sussa ett tag till. Nu har jag precis ätit potatiskroketter till frukost och det la sig riktigt fint i kistan må jag säga. Jag har åkt på en förkylning som jag inte gillar ett dugg. Hosta, feber och snor härjar i min stackars lilla kropp. Får se till att bli frisk snart.

Vi var i Sunne i helgen och det var ganska kul. Vi var på Vattenlandet på lördagen och plaskade runt hela dagen och på kvällen så blev det middag. Resten av helgen så har vi åkt bil i stort sätt, inte så mysigt som man kan tro. Det var nog det kalla vattnet på Vattenlandet som gav mig den här djävulska förkylningen. Jag bannar dåligt väder, fyfan.

Idag så firar jag och Dennis sju månader och vi ska på bio ikväll. Det ska bli oerhört mysigt att få sitta att hålla hans hand samtidigt som man skrattar ihjäl sig till Baksmällan. Jag hoppas att den filmen är bra. Trailern som går på tv är ju iallafall rolig. Mina byxor har kommit också och gullig som D är så betalade han dom, på sin egna födelsedag. Jag har världens bästa pojkvän.

Nu kom D ner med en bytta med glass. Antar att det är dags att fortsätta se på filmen som han knäppte på för ett tag sedan. Kan uppdatera ikväll när jag kommer hem. Har ju fått hem min laptop igen och nu hoppas jag att den funkar. Hurra

Inga kommentarer: