torsdag 9 juli 2009

Pissregn och huvudvärk.


Är med D just nu och han har jobbat igår. Jag skulle också ha jobbat om jag inte hade haft en sådan jobbig huvudvärk. Mådde dåligt hela dagen igår men jag umgicks med Josefin igår så det kändes en aning bättre. Tog samma buss som D hem och vi åkte hem och gullade som bara fan. Åt lite glass och hoppade sedan bums i säng och såg på Playa del sol. En sjukt bra svensk serie, älskar den. D verkar ha blivit riktigt fast i den.

VI har varit iväg och handlat nu. Jag köpte en bok till D i födelsedagspresent lite tidigt. White line fever som handlar om någon i Motörhead. Handlade även Cheezballs, Dr.pepper och saker till blåbärspaj! Riktigt smaskens faktiskt. Paj och vaniljsås är nog en utav mina favoritsaker.

Nu ska jag väl gulla lite med D, kolla till pajen och göra mig redo att äta upp hela skiten. Smaskens smaskens smaskens!

Inga kommentarer: