måndag 6 juli 2009

Mätt som en apa!


Nu har jag precis tryckt i mig lite kebabpizza, D åt capricossia! Det var riktigt smaskigt må jag säga. Det slank även ner lite pizzasallad! Snart så kommer mamma och pappa hem med popcorn, bananer, choklad och Pepsi. Ingen mysig måndag utan lite godsaker. Jag tänkte att jag skulle göra banan i ugn och det är ju så jävla gott! Dessutom så kommer jag få äta det själv eftersom att D inte gillar det, he! Mer till mig alltså.

Imorgon så är det nog jobb som gäller och jag är inte ett dugg peppad. Men det viktigaste är att jag får pengar och dessutom får man vistas ute vilket alltid är nyttigt! Att sprutmåla staket kan ju inte vara så förbannad jobbigt. Jag är inte den som bangar för fysiskt arbete men man vill ju ha det så enkelt och uthålligt som möjligt.

Jag längtar tills jag blir äldre och kan skaffa barn. Jag har blivit lite nojig och bebiskär på sista tiden då jag har umgåtts med min lilla brorsdotter Ebba som är snart sju månader och hon utvecklas så mycket! Hon kan vända på sig, sitta helt ensam och är nästan på G att börja krypa helt själv! Jag är mycket stolt över henne må jag säga.

Eftersom att jag har skjutit upp min mens ganska länge nu så har jag ganska ont i mina stackars tuttar och det sa jag till D som självklar blev orolig eftersom att jag har skjutit upp mensen länge och inte skulle ha märkt om jag var med barn eller inte! Vi diskuterade saken och jag övertygade honom om att läget var lugnt och att jag inte var med barn. Som alla andra killar så skulle han få mig att göra abort vilket känns lite trist. Har man åldern inne, ett stadigt jobb och någonstans att bo så bör det inte vara något problem. Det kanske har med mognad att göra också: D skulle inte vara redo att bli pappa. Tur att vi inte ska ha barn på sjukt länge! :) Jag ska nöja mig med Ebba sålänge.

Inga kommentarer: