tisdag 21 juli 2009

The Dirt.

Den jubelidiot som jag nu är så glömde jag min fjärde Twilightbok hemma hos D på hans förbannade toalett. Jag blir tokig! Det är den enda underhållningen som jag tycker är vettig och som jag tycker om med hela mitt hjärta. Att läsa är det bästa jag vet när jag är ensam. Det får mig att tänka på annat och inte på att är just ensam. Det lindrar det hela en aning. Men istället för Twilight så ska jag läsa The Dirt. Den är bra och jag har inte fått tillfälle att läsa den på ett bra tag.

Vi gick aldrig på bio förut. Jag orkade inte riktigt. Istället så beställde vi hem kebabtallrik och pizza. Pretty darn good! Smaskens var det. Imorgon så blir det Högsjö igen! Då ska jag sällskapa med Julia. Vi ska hem till Jonathan som ska ha fest och det ska bli kul att träffa folk. Me like it.

Vi bestämde oss för att dra på bio på torsdag istället. Då kanske vi får med oss lite mer folk och Baksmällan går bara i Örebro och inte i Katrineholm av någon otroligt knasig anledning. Hur som helst så är ekonomin stadig så det gör inget om vi får åka till Örebro. Det är trots allt D som bjuder och det gillar jag. Jag har aldrig haft en person som riktigt kan bjuda mig på mat, ge mig saker som han vet att jag vill ha. Jag älskar presenter och med D så är allt så lätt. Bjuder jag honom så vet jag att han bjuder tillbaka.

Nu ska jag slå på tvn och se om jag hittar nåt bra. Jag ska även sy in som jag fick av D. Jag beställde fel storlek och de blev alltför stora. Jag vet fan aldrig vad jag ska ta för storlek när jag beställer från internet. Knasigt..

Inga kommentarer: