tisdag 21 juli 2009

Tack mami!

Har nu sytt till byxorna som jag fick av min älskling i torsdags. Mamma var så otroligt gullig och sydde in dem till mig då hon alltid gör rätt och jag gör alltid fel. Det blir alltid jättebra så fort hon ska sy något så jag litar på henne fullt ut! Och visst blev byxorna tokbra. Nu kan jag använda dem utan att behöva dra upp dem stup i kvarten då de nästan sitter vid knäna. Jag har nog världens bästa mami!

Jag längtar faktiskt tills imorgon. Dels får jag sova med hjärtat igen och sen får jag träffa så många härliga människor. Jag vet dock inte helt vilka som kommer dit ännu men jag är säker på att det är många jag känner och gillar.

American pie: Naked mile är på tv nu så jag ska se klart på det och sedan läsa The dirt. Tur att det går nåt bra på tv så jag har lite underhållning åtminstone. Hihi. Later!

Inga kommentarer: