torsdag 30 juli 2009

Mitt hjärta smälter.

Linnet med leopardmönster kommer från Gina Tricot likaså den gråa jackan, den svarta jackan och den rosa tröjan. Örhängena och diademet kommer från H&M och de blommiga skorna kommer från Din sko. Detta är saker som jag vill ha men jag kommer nog inte ens köpa hälften av det. Men det gulliga diademet ska jag hålla utkik efter!

Så fort jag tänker på saker jag skulle kunna köpa och på saker som jag vill ha så smälter jag totalt. Jag är ett riktigt klädfreak och jag skulle inte kunna leva i en tillvaro utan att kläder var något snyggt man hade på sig. Inte bara trasor eller löv som Eva och Adam körde med. Idag så handlar det om mode och det älskar jag. Som tur är så finns det kopior av de allra snyggaste kläderna som alla modehus i hela världen skapar. Kläder är något heligt för mig och det är en speciell hobby, skulle man kunna säga!

Nu ikväll så ska jag ha så jävla tråkigt så det är inte sant. Jag saknar D och jag hatar att släppa iväg honom men samtidigt så är det skönt att vara lite för mig själv. Jag vet att jag alltid tjatar om hur förbaskat förälskad jag är och allt sådant och jag kan förstå om folk tröttnar. Men jag är verkligen kär och jag älskar D av hela mitt hjärta. Det finns ingen som honom.

Inga kommentarer: