lördag 25 juli 2009

Vinön ikväll!


Nu är jag iordninggjord och redo att ge mig ut på vägen för att åka till Vinön där min bror spelar ikväll. Min andra bror Andreas och hans sambo Cia ska dit med min lilla brorsdotter Ebba som jag verkligen vill träffa. Min lilla gullunge! Jag undrar om hon har vuxit något sedan vi var där sist för ungefär en månad sedan. I jul så blir hon ett år gammal och jag är så stolt över min lilla skitunge. Snart kommer hon börja krypa, gå och springa! Jag är så spänd och vill verkligen se henne växa upp.

Nu har jag varit ifrån D en natt och det känns inte ett skit vilket är otroligt skönt! Det känns skönt att inte behöva oroa sig hela tiden och det lättar mitt hjärta. Det är klart att jag har hört av mig till honom men inget mer än så. Jag grinade en skvätt igår men somnade innan jag knappt hann reagera. För första gången så är det skönt att inte vara med honom och bara tänka på mig själv. Jag kan pyssla om mig själv och bara ha mig som huvudperson i mitt liv för några dagar. Men imorgon så ska jag kanske till Högsjö igen. Annars kommer han hit på måndag då vi ska jobba på tisdag och resten av veckan.

På fredag så ska jag åka och tatuera mig! Då blir det "HOPE" som jag har skrivit om här tidigare och jag är riktigt spänd och förväntansfull. D ska tatuera in en pussmun någonstans men han har inte riktigt bestämt sig för vart ännu. Nu längtar jag bara! Men nu ska jag packa ihop lite skit som behövs inför kvällen. Jag kan tänka mig att det kan bli lite kyligt så jag får slänga med en jacka. Puss sålänge!

Inga kommentarer: