söndag 26 juli 2009

Söndag.

Jag och världens bästa mamma.

Det är söndag idag vilket innebär att D kommer hem och jag ska åka till honom i Högsjö. Mysigt som bara den! Gårdagen var riktigt bra och jag satt och sippade cola hela kvällen. Min bror och hans band var riktigt bra som vanligt! Heja Bie Blues Band! Jag tog en hel del bilder igår men hälften av dem är på min syster som på varje bild gör olika miner, den ena fulare än den andra. Jag ska försöka göra ett bildcollage och lägga upp de allra fulaste här på bloggen. Så håll i er hårt!

Snart ska jag gå ner och kolla om det finns något varmvatten. Jag har en sådan stor lust till att duscha. Jag vill inte åka till Högsjö sen och stinka som en grävling. Jag kommer ihåg när man varken brydde sig om personlig hygien eller hur man såg ut. Man gick med otvättat hår i flera dagar utan att bry sig. Sådan skulle jag inte kunna bli nu om jag inte hamnade i en djup depression och jag inte kan göra någonting. Fast bara då, inte annars.

Dags att gå ner och få sig något i magen kanske? Det känns som det..

Inga kommentarer: