tisdag 7 juli 2009

Vart fan drar man gränsen?

Internet är en djävulsk liten värld. Mest för att man får se sådant som man verkligen inte vill se. Det kan vara allt ifrån att vänner mår dåligt och uttrycker det på sin blogg, bilddagbok, msn m.m och även lömska pojkvänner som "råkar" slänga iväg en kommentar på en brud som ser hemsk ut rent ut sagt men killen tycker såklart att hon är toksnygg. Ett tecken på att killar hellre tänker med kuken än med huvudet där allt vettiga, men ack, allt oanvänt finns. Jag uppskattar inte att min pojkvän gör det och det gör mig ledsen. Det är klart att han har sin fulla rätt att tycka att någon är snygg men kan därmed hålla det för sig själv. Det är bara dumt att skriva det så som han gjorde: där jag kan se! Jag hängde ihop med en snubbe i över två år som gjorde precis samma sak. Därför vill jag inte att min grabb ska falla in i det otroligt patetiska mönstret. Jag är jävligt trött på de otrogna. Nu påstår jag inte att jag eller min grabb har den oturen så att vi har tuktat oss med andra, utan att folk i min omgivning som jag tycker om gör det som ingen borde göra.

Det enda jag kan tänka är: vad har han för avsikter? Slank det bara ur? Var han ironisk? Menade han det verkligen? Alla tusen miljoner frågor som florerar i mitt huvud gör mig fullkomligt galen! Jag älskar min pojkvän men gör han sviniga saker så bangar inte jag på att säga ifrån och säga vad fan jag tycker egentligen. Det enda jag kan göra nu är att vänta på en förklaring. För de som inte vet det så är jag en otroligt svartsjuk person! Gäller det någon annans pojkvän så skiter jag i det men gäller det min egen så blir jag flyförbannad! Sån skit tolereras inte. Over and out.

Inga kommentarer: