tisdag 7 juli 2009

Åh vad jag älskar jeans!

Igår så kikade jag runt på internet för att hitta en massa rea, shoppingkåt som jag är! Hur som helst så klickade jag mig in på Caliroots i hopp om att hitta ett par snygga jeans från Cheap monday och förälskade mig i dessa ovan. Eftersom att D också hittade ett par vanliga svarta jeans så ska vi beställa dem tillsammans så delar vi på frakten och är effektiva och smarta! Det har inte blivit något jobb för mig ännu. Denna vecka så ska det tokregna vilket det har gjort nästan hela dagen idag så det har inte blivit av. Eftersom att jag ska måla staket så är det bra om det inte regnar. Istället för att gå och tjura så har jag lite sysslor att göra här hemma, bla dammsuga huset och även källaren. Jag kanske till och med tvättar lite och fixar disken. Det brukar inte bli av eftersom att mamma jobbar om dagarna så det kanske jag hugger in i ikväll. Annars så blir det av imorgon eftersom att jag inte har ett dugg att göra då.

Sitter och läser gamla konversationer som jag och D hade innan vi blev tillsammans. Innan så tyckte jag att jag var den enda som stod för flörtandet men nu när jag läser igenom det så ser jag att jag har fel egentligen. Vi var båda lika delaktiga och nu känner jag mig dum för att jag dömde ut honom så. Det ska nästan bli skönt att han flyttar till Eskilstuna. Då hinner vi sakna varandra i veckorna och säkert träffas på vardagar ibland också eftersom att han ska repa med sitt band och kan därefter träffa mig ett tag. Det kommer säkert bli bra. Jag kommer iallafall kunna gå i affärer och inte bara leva på Åhléns, Lindex och KappAhl! Nu kommer jag kunna gotta mig i H&M, Gina tricot, Cubus m.fl tokbra affärer. Åh, jag längtar.

Nu ska jag ta något att dricka och sedan sätta igång med städningen. Jag ska fan bli klar ikväll så att jag kan få lite cash! Ha!

Inga kommentarer: