lördag 25 juli 2009

Snark.

Klockan är över tolv på förmiddagen och jag är ändå stentrött och skulle kunna sova till klockan tre idag. Men fullt så illa blir det inte. Sitter här med ett glas oboy och suger in den friska luften som kommer in genom mina fönster. Idag så är det till och med lite sommarväder, fast det är lite molnigt lite då och då. Idag så vill jag åka till Mariberg eller dylikt. Jag är så himla sugen på att handla något men jag tror att det får vänta. Jag är ganska säker på att mamma skulle säga nej iallafall. Jag ska ju förmodligen åka och tatuera mig nästa vecka tillsammans med D så det kanske blir Marieberg då istället. Annars så ska ju D hämta sin nyckel i Eskilstuna veckan efter den som kommer så jag kanske kan handla då. Men vad fan, det kliar ju i fingrarna på mig.. Jag vill shoppa! När man har pengar så får man shoppa.

Nu ska jag rota fram lite frukost och kanske hoppa in i duschen så att jag ser lite fräsch ut. Mitt hår ser ut att ha varit med om både första och andra världskriget! Och så tänker jag bannemig inte gå runt och se ut. Det finns gränser.

Inga kommentarer: