fredag 24 juli 2009

Vilokväll.


Klockan är straxt över sex på kvällen och är ensam hemma och så förblir det resten av kvällen också. Tänkte börja rota i frysen/kylskåpet snart i hopp om att hitta nåt smaskigt och enkelt som man kan laga till. Jag fick 150 kr till mat denna kväll men jag kom på att jag har ätit pizza fyra dagar i rad nu och det kan bidra till varför jag är så trött och sliten hela tiden: jag får helt enkelt inte i mig den näring och energi jag behöver. Det får fixas!

Nu är D påväg till utkanten av Stockholm där Rest in Sleaze hålls i helgen. Det är kul att han åker iväg och jag får hela helgen för mig själv! Visst kommer det suga att vara ensam men jag hittar nog på något. Som tur är så har man ju tv och dator så jag överlever. Jag får träffa honom på söndag igen och det blir ju alldeles ypperligt. Lagom lång tid för att man ska börja sakna någon och perfekt så att man inte är ifrån varandra så att det börjar bli smärtsamt. Då vi nästan umgås varenda sekund tillsammans så är det skönt att ha egen tid. Vi har inget emot att umgås 24/7 men det är klart att det tär på förhållandet.

Nu ska jag rota igenom kylskåpet, som sagt och sedan lägga in lite bilder som jag tog i onsdags då det var fest i Högsjö. Det var riktigt kul må jag säga och jag njöt kvällen igenom! Jag var så förbannat hes, det lät som att jag hade skrikit mig igenom hela kvällen och så var det ju icke. Jag hade skitkul även fast jag var nykter! Fler sådana kvällar, jatack!

Inga kommentarer: