måndag 13 juli 2009

Linne 30 :- / Tvådelat linne 50 :-

Sjal 80 :- / Shorts 75 :-


Linne 30 :- / Tvådelat linne 50 :-

Var på Lager 157 idag med mamma och storasyster. Blev lite impulsshopping och jag kom hem med sex godsaker. Fyra linnen, ett par shorts och en jättefin sjal. Kände att det blev ganska mycket blått men det passar mig så vad fan, varför inte? Hela kalaset gick på 315 :- och jag klagar absolut inte. Nu har jag lite snyggt att ha på mig när jag ska till Sunne med familjen Strand i helgen. Jag längtar!

Nu ska jag bara slappa, lägga mig i sängen och läsa en bok. Jag har saknat min Så länge vi båda andas hela tiden då jag har varit i Högsjö sedan i fredags. Skönt att vara hemma igen. Imorgon så är det jobb som gäller och sedan ska jag hem till D eftersom att han ska firas tidigt då han fyller på torsdag. Då kan jag passa på att använda några av mina nya plagg. Soft som bara fan.

Inga kommentarer: