torsdag 30 juli 2009

Usch säger jag bara!

Ständig dubbelmoral och att inte kunna stå på sina egna ben stör mig verkligen. Hela världen kan inte styras med hjälp av dubbelmoral! Det funkar fan inte. Man bestämmer sig för en grej och håller sig till det. Annars faller hela skiten ihop över de människorna som ständigt utövar dubbelmoral! Jag är så trött på den fruktansvärda skiten så det är inte sant. Jag stör mig på det så otroligt mycket! Pratar jag med en person så är det den personen jag pratar med och ingen annan. Har den personen fått förtroende till att göra något och sedan medans personen gör det så kommer den andra personen, överuvudet, och snor uppgiften som den precis har delat ut bara några minuter innan.

TRÖTT PÅ DEN HÄR FÖRBANNADE JÄVLA DUBBELMORALEN! Skippa den förbannade jävla skiten. Ge er nu, för i helvete.

Inga kommentarer: