onsdag 31 december 2008

Lenny Kravitz - God save us all

Det är nyårsafton idag och jag mår så jävla bra och jag är fruktansvärt taggad inför vad kvällen har att bjuda på. Om en timma så ska jag åka ner på stan och hämta upp Amanda som kommer med bussen tjugo i tre. Hon har med sig Guitar hero så ikväll blir det rock n roll med både singstar och GH. Det ska bli sjukt roligt. Jag har så höga förväntningar på denna kväll så jag hoppas verkligen att det blir så bra som jag har tänkt mig. Jag får dock se upp med fulla människor ikväll. Jag hoppas verkligen att ingenting går sönder för då får jag panik. Men mamma och pappa är ju trots allt hemma så om det spårar ur (vilket jag inte tror det gör) så kommer de säga ifrån.

Framåt tolvslaget så ska vi bege oss ner mot centrum och ringa in det nya året. Jag kan knappt hålla mig. Jag har nu fixat med min klänning, lagt fram handskarna och nätstrumpbyxorna jag ska ha ikväll osv. Jag får försöka ta en hyfsad bild sedan så jag kan lägga ut den här på bloggen så ni får se hur jag ser ut. Snart så ska jag bädda min säng och damma av lite på grejerna här i mitt rum. Snyggt ska det ju vara!

Inga kommentarer: