söndag 4 januari 2009

Lenny Kravitz - I belong to you

Kom på nu att jag inte har bloggat sedan nyårsafton och då måste jag ju ta igen det genom att berätta vad som har hänt osv.

På nyårsafton så kom alla mina kära hit och festade. Vi hade skitroligt. Vi köpte pizza och åt en skitgod tårta som grannen kom in med på kvällskvisten. Vid halv elva så kom det en jävla massa folk. En hel busstaxi med en massa trevliga personer som joinade oss. Det blev mycket burkar och glas som jag och Amanda fick ta reda på när vi kom hem sedan. Det var inte roligt att känna stanken av sprit när man har skitont i huvudet pga just alkoholhaltiga drycker. Icke sa nicke!

På nyårsdagen så vaknade jag upp med Tommie och Amanda! Jag packade ihop mina grejer och åkte sedan till Högsjö. Träffade Joni vid bussen så han gjorde mig sällskap. När vi var framme i Högsjö så kom baby och mötte upp mig. Vi gick hem till honom och såg på film och myste, det vanliga. Makkan kom även över och repade lite och jag sysselsatte mig med att skriva dagbok och lyssna på deras skitbra musik. Jag är riktigt stolt över att de är så fruktansvärt duktiga! Vi la oss väldigt sent och vaknade sent dagen därpå.

Vi åkte sedan till Örebro med Oskar och Ilsa. Vi såg på filmen Yes man och käkade på donkan. Sen begav vi oss hem igen, hämtade dricka hemma hos baby och drog till Oskar. Vi körde buzz, drack lite smått och rökte vattenpipa. En mycket mysig och trevlig kväll alltså. Vi la oss sent igen, vaknade sent igen. Vi beställde pizza och gosade lite till. Sedan var det dags för fest hemma hos Joni! Så vi begav oss dit och där spenderades kvällen. Dock blev det lite trist efter ett tag då Dennis var överallt i hela huset utom just bredvid mig. Men kul var det iallafall! Jag fick ju träffa Josefin igen och det var hur mysigt som helst. Tack för att du finns gumman!

Idag så vaknade vi vid halv två. Vi käkade lunch och la oss sedan för att halvsova och kolla på tv. Sedan var det dags för att mig och åka hem och det gjorde så ont att säga hejdå. Efter att ha spenderat fyra dagar där så vill man verkligen inte åka hem. Han behandlar mig så bra och vet precis vad jag vill ha. Han gör mig verkligen glad och kan inte tänka mig en bättre kille. Han får mig att må bra helt enkelt.

Inga kommentarer: