tisdag 23 december 2008

Mariah Carey - All I want for christmas is you


Jag är hemkommen från Högsjö där jag har spenderat några dagar med baby. Han skulle ha kommit till mig i söndags, men jag åkte till honom istället då han inte hade några pengar till buss osv. Jag kom dit vid klockan nio på kvällen och kvällen vart fullproppad med film och en massa onyttigt. Vi var uppe bra länge inpå natten och vi gjorde allt mellan himmel och jord. Vi vaknade sedan upp vid klockan tre på eftermiddagen då vi satte på ännu en film. Det var tänkt att jag skulle åka hem men jag stannade ännu en natt. Så det vart mer film och mer onyttigt.

Idag vaknade vi upp vid halv ett, så vi klädde på oss, såg på southpark och gav oss av till bussen. Det tog emot att åka hem, men det är trots allt julafton imorgon och då vill man ju gärna umgås med hela familjen.

I söndags så blev jag faster till ett underbart lite flickebarn vid namn Ebba. Jag har väntat bra länge på att hon ska komma ut, och under hela graviditeten så har jag vetat att det var en liten flicka där inne. Och rätt hade jag ju, som vanligt. Vi ska åka till bror och Cecilia på torsdag då vi ska få träffa den lilla ängeln. Jag längtar!

Inga kommentarer: