fredag 19 december 2008

Lenny Kravitz - I'll be waiting


Karolina är nog världens gladaste just nu. Sitter för tillfället vid min nya laptop! En tidig julklapp och jag är mycket nöjd. Tack, mamma och pappa! Den här dagen har varit extremt bra, en kort skoldag och sedan en kyss av världens bästa D. Det bara bubblar om hela mig för att jag mår så jäkla bra om man bortser från min dumma förkylning som aldrig tycks ge med sig. Det bästa är att det är jullov nu och jag ska sova bort hela lovet, i stort sett. Jag ska umgås med mina vänner och med D förhoppningsvis. Det är så härligt att ha någon att prata med och umgås med, det känns sjukt skönt att inte behöva vara ensam. Jag är inte inne i något förhållande, vilket visserligen är ganska skönt för då kan jag göra vad jag vill. Men jag tycker om en person väldigt mycket!

Inga kommentarer: