onsdag 3 december 2008

Du vill ha mig!


Klockan är kvart över tio på kvällen och jag är inte ens trött. Jag sitter och sjunger för full hals och har inte speciellt mycket att göra. Jag vet att det är skoldag imorgon, men jag är bara inte tillräckligt trött för att gå och lägga mig ännu. Så jag tänker sitta uppe ett tag till, iallafall tillräckligt länge så att jag blir trött. Jag måste ju ta en dusch också, men det kan vänta ett litet tag iallafall.

Jag skulle vilja beskriva hur bra jag mår och hur sprudlande glad jag är! Jag vill bara slänga mig i sängen och skratta för mig själv. Så bra mår jag. Men jag vill inte göra det, för det skulle bara kännas så konstigt. Jag trodde inte att jag skulle bli glad så fort efter all skit som härjat men jag vill verkligen göra något av mig själv. Inte fan tänker jag sitta och deppa, no way!

Jag vill ha fredag nu med en gång. Kan du inte ge mig det? Då ska jag umgås med Marina och Henkke. Vi ska glo på film, käka godis och snacka skit. Det känns så jävla underbart att ha så fina vänner som jag har! Jag kan inte säga annat än att jag är tacksam över allt bra som jag har nu.

Inga kommentarer: