tisdag 2 december 2008

Suck!

Jag håller mig i skinnet trots att jag bara vill skrika och vara förbannad. Jag tycker att det hela är så frustrerande. Jag kan inte ens börja att beskriva hur arg allt det här gör mig! Regler är satta och jag kan inte göra annat än att se på. Jag har ingen jävla talan för du har stulit min röst, som brukar vara så kraftfull. Nu känner jag mig själv patetisk, och jag känner mig äcklad av mig själv för att jag låter det hända. Jag är min egen boss och ingen annan kan säga till mig vad jag ska göra och inte göra.

Jag har aldrig varit såhär frustrerad och arg. Inte ens när jag fick veta att min fd var otrogen mot mig. Då gjorde jag precis samma sak, jag såg bara på och jag agerade inte för fem öre. Jag lät det hela vara. Jag tänker inte vara lika dum denna gång. Jag tänker inte låta det här glida ur händerna på mig. Den tiden är över. Jag är en ny person med en helt annan styrka.

Inga kommentarer: