fredag 19 december 2008

Lenny Kravitz - Rock and roll is dead

Nu är det jullov och jag är extremt lättad och exhalterad. Nu kan jag äntligen sova så länge jag vill på mornarna utan att min jobbiga klocka ringer och gör oväsen. Det första jag ska göra imorgon är att sova ut till klockan tre på eftermiddagen, kliva upp och sedan gå och sova igen! Jag känner inte får att gå ut varken ikväll eller imorgon, trots att jag har blivit utbjuden. Jag är ju sjuk och extremt utmattad, jag behöver lite tacos och godis ikväll för att jag ska bli någorlunda pigg, iallafall tillräckligt pigg för att jag ska orka ligga hemma bara.

Jag har ju fått en laptop av min mamma och pappa, i julklapp. Den ligger där nere och väntar på att få bli öppnad så att jag kan leka med den. Jag vill så gärna öppna den nu, men samtidigt så vill jag vänta till julafton för att få den där riktiga juliga känslan man får när man öppnar sina paket. Jag vet precis vad det är för dator osv, men jag är ändå väldigt nyfiken. Jag är riktigt kåt på materiella ting och så fort jag får något nytt så är jag okontaktbar i bra många timmar.

Dags för en tupplur för lilla mig, men innan det blir av så ska jag ta undan all skit som jag har på mitt rum som bara skräpar. Suck, trösta mig.

Inga kommentarer: