måndag 8 december 2008

Visa lite respekt.

Sitter nu hemma och är på fruktansvärt dåligt humör. Diskussion förekom på arbetsmiljön idag, som vanligt, så gick det hela ur styr och varenda käft satt och gallskrek rätt ut. Jag var delaktig på ett hörn genom att skrika "Håll käften!" till alla. Det är inte konstigt att jag har migrän. Suck! (Absolut inget illa menat mot mina vänner, det är resten jag inte gillar)

Mina ögon känns tunga och jag skulle behöva sova eftersom jag mår så dåligt. Migrän är inget man önskar sig i julklapp direkt. Det är en ovälkommen gäst i min kropp helt enkelt. Men jag sitter och lyssnar på Robert Pattinson som sjunger så fint så jag blir lugn och jag har inte ork till att vara arg eller irriterad. Hungrig är jag också, även fast jag har klämt i mig en kexchoklad. Men jag tror att mamma ska laga till lite käk snart, så då får jag i mig lite mat. Men nu ska jag slänga mig i sängen och sova några timmar, jag behöver det verkligen. Mer uppdatering om min "spännande" dag kommer nog fram till kvällen.

Inga kommentarer: