torsdag 18 december 2008

Avenged sevenfold - Dear god

Min torsdag har varit extremt bra. Började dock med att jag kom försent till svenskan men jag överlevde iallafall. Sen var det dags för musikproduktion där vi jobbade med våra låtar som vi sedan spelade upp på ensemblen för resten av klassen. Tummen upp för det. Sedan gick vi och käkade lunch, och jag mötte Tash vid skåpen för att sedan dra oss hemåt henne och sedan ner till stan för att köpa hårfärg till henne. Vi gick sedan till Lindex där vi hittade ett varsitt par "balhandskar" som vi ska ha på oss på nyår. Vi kommer vara grymt snygga och vi är så himla pepp båda två. Jag laddar som attans inför nyår nu, det ska bli riktigt roligt att få träffa alla underbara människor.

Efter våran stadsrunda så tog vi bussen hem till mig och då färgade jag Tashs hår svart som blev mucho snyggt. Medans hon satt med hårfärgen i så sprang jag iväg till gamla konsum för att möta upp Arvid. Vi skickade iväg pappa för att köpa mat till oss på Mcdonalds och vi bänkade oss framför tvn och kollade på PS I love you. Jag har sett den filmen många gånger tidigare och grät flera gånger, men idag så kom det inga tårar. Kanske för att jag mår bra och inte har någonting att gråta över, så det känns hyperbra.

Jag mår inte speciellt bra just nu då min förkylning inte har blivit bättre. Har gått runt med en tjock halsduk och skinnjacka hela dagen i skolan, då jag frös som ett litet barn om jag tog av mig jackan i två sekunder, så den fick vara på. Jag ska alldeles straxt plocka undan på all skit som ligger på mitt skrivbord, lite snyggt vill man ju ha det!

Inga kommentarer: