fredag 5 december 2008

Sjukfan.

Jag är nyvaken och jag lyssnar på Black eyed peas för att bli lite piggare. Min tatuering kliar, men jag har smörjt in den i hopp om att det ska ge med sig. Eftersom att jag ändå är hemma och är sjuk idag så tänkte jag städa mitt rum och fixa iordning lite. Det ser inte så jävla mysigt ut med ett tjockt lager damm över hela rummet, så det skall åtgärdas! Jag tycker om att ha det snyggt och rent eftersom att det är på mitt rum jag vistas 90 procent utav min lediga tid då jag inte är i skolan.

Min helg ser riktigt spännande ut och jag hoppas att allt går i lås. Det är mycket som jag har inplanerat, nu ska det bara hända också. Ikväll så blir det Henkke och Marina. Imorgonkväll så blir det utgång och på söndag hemmamys. Äntligen har jag en helg som inte är helt tom, det känns bra. Ge mig lördag och söndag nu! Jag vill jag vill jag vill! :D

Inga kommentarer: