söndag 14 december 2008

3 doors down - Down poison


Musiken ljuder i mitt rum, jag käkar pepparkaksdeg och funderar på att ta en dusch för att fräscha till mig lite så slipper jag göra det tidigt imorgonbitti. Imorgon så är det lussande som gäller och jag orkar verkligen inte med det längre. Nu är jag så trött på lucia så jag vill bara lägga mig ner och dö litegrann. Men det är jullov om fem dagar så då slipper vi allt för några veckor och det ska bli underbart skönt. Jag blir helt lycklig när jag vet att det snart är julafton, för då vet jag att jag får umgås med min älskade familj och då har en ny bebis kommit till världen. Jag vill jättegärna att knodden ska komma ut nu med en gång. Den var beräknad att komma ut igår, men ingenting ännu. Det ska bli hur kul som helst!

Om tio dagar så sitter jag och käkar julbord och har förhoppningsvis en sprillans ny bärbar dator i knät. Men det blir en riktigt bra jul hur det än blir! Då får man träffa sina älskade syskon och det lilla syskonbarnet.

Inga kommentarer: