onsdag 10 december 2008

Ge mig lite underhållning.

Jag har inte ett skvatt att göra på hela kvällen. Det är nästan ingen på msn som är tillräckligt social för att göra mig glad. Kan inte du komma in på msn och fullända min dag totalt? Det skulle vara fullkomligt underbart. Jag sitter jämt och väntar på att du ska komma in och göra mig glad. Men jag träffade dig idag, och ditt leende smittar verkligen av sig. Trots att jag inte känner dig så tycker jag om dig, du är ju döskön.

Funderar på att kolla på Madagaskar 2, men jag vet inte om jag ska spara den tills imorgon då jag ska ha filmkväll. Tjejerna från klassen kommer hit och gör mig sällskap, riktigt härligt! Det känns skönt att ha så många vänner att prata och umgås med och skoldagarna blir allt annat än tråkiga! Det finns alltid något att prata om, våra diskussioner och konversationer tar aldrig slut. De är oändliga och det gillar jag.

Inga kommentarer: