tisdag 30 december 2008

Rihanna - Disturbia

Partymusiken står på för fullt i mitt rum eftersom att jag laddar inför morgondagen. Ska ha mycket trevliga personer här. Det blir Arvid, Tash, Oskar, Amanda och Tommie. D och hans vän kanske droppar förbi här ett tag. Det kommer bli en riktigt trevlig kväll med dricka och sjukt bra vänner. Jag har laddat inför nyår så himla länge nu så jag kommer verkligen ha skitkul. Vi ska sjunga och hesa med singstar och ha roligare än någonsin. Sålänge man är med så härliga personer så blir allting sjukt kul, utan tvekan. Nu måste vi verkligen ta vara på den här tiden eftersom att Tash snart åker tillbaka till Australien. Det kommer göra så ont att säga hejdå till henne. Men det har varit väntat länge så det är ingenting som är nytt. Men det slog mig idag att det är bara 10 dagar kvar tills hon lämnar oss svenskar. Men jag ska försöka att inte tänka på det och spendera morgondagen med henne och de andra vännerna.

Åkte hem från Högsjö förut och nu gjorde det mer ont än vanligt. Jag blir bara mer och mer hemmastadd där efter varje besök. Familjen är så himla öppen och härlig så jag känner mig så himla bra behandlad. Jag har aldrig trivts så bra i en familj förut som jag gör nu. Det är nästan så att dom står med öppna armar när man stiger innanför dörren. Inte bokstavligt talat då men inte långt ifrån. Jag hoppas att jag kommer spendera mycket tid där i framtiden. Nu ska jag skaffa busskort så att jag kan åka dit när jag vill utan att spendera 52 spänn för tur och retur varje gång.

Att allt känns så fruktansvärt bra och rätt nu är ingenting jag behöver nämna. Mina vänner är så otroligt undebara och jag har skaffat mig en pojkvän som är så öppenhjärtad och härlig. (Smörigt som fan jag vet, men sant är det)

Inga kommentarer: