onsdag 17 december 2008

Creed - One last breath

Om ni skulle få för er att komma hem till mig och hälsa på så skulle ni få se en fullkomligt nerförkyld Karolina. Näsan rinner, huvudet värker och halsen gör det svårt att prata. Min mor har sjukanmält mig även för imorgon, men jag tänker gå till skolan då iallafall. Det är bara två dagar kvar i skolan och jag vill träffa alla mina vänner innan, samt ge present till Amanda! Det ska bli skönt att få jullov men jag kommer såklart sakna alla underbara estetare. Hur kan man inte tycka om dem liksom?

Snart så är det dags att äta lunch, jag är dock nyvaken men pappa står och lagar käk nu så jag får äta tidigt helt enkelt. Efter det så ska vi åka och handla mjölk, och jag ska slänga mig i soffan därefter med pepparkakor och mjölk, hur smarrigt är inte det? Det finns visserligen mjölk hemma redan men eftersom att jag inte kan dricka vanlig mjölk så får det bli laktosfri för min del!

Jag hade en sjuk dröm straxt innan jag vaknade. Jag drömde att min brors sambo ringde och sa att de var påväg in till förlossning. Gissa om jag vart ledsen när jag vaknade upp och märkte att ingen hade ringt mig och ingen ska föda just nu. Jag vill verkligen att bebisen ska komma ut nu, jag vill träffa den lilla krabaten och hålla den i min famn och vagga den till sömns. Igår så sa jag att jag älskade barn, då sa Dennis att jag var pedofil. Tack för den liksom!

Inga kommentarer: