lördag 6 december 2008

Hallelujah för en trevlig kväll.

De här tjejerna får snygga till min blogg nu!

Klockan är mycket och jag är ganska trött och min nacke värker så jag skulle vilja dö litegrann nu. Min dag/kväll har varit mycket bra. Det började med att vi gick till palladium och kollade på en massa bra band! Perfecto! Sedan träffade jag Tash och gänget, vi satte oss på Mcdonalds och käkade lite. Sen mötte vi upp Dennis med vänner som satt bakom citygymnasiet och söp sig fulla. Det var ganska kul faktiskt. Folk blir så annorlunda när de dricker. Hur som helst. Det tog cirka en timma för oss att gå från citygymnasiet tillbaka till palladium, eftersom att vi stannade var tredje meter för att grabbarna skulle kissa osv. (Har karlar riktigt små blåsor?!)

Jag åkte hem vid klockan tio ungefär och satte mig här vid datorn, men det var ingen som ville prata med mig så jag gick ner till soffan och åt upp min pastasallad som jag köpte igår. Den var mycket god. Samtidigt så kollade jag på Arn 2 med familjen. Geisha och cola gör min kväll/natt just nu. Jag konverserar med Henkke och undrar hur den kommande veckan ter sig. Jag vill ju ha mer mer mer! Det är så jävlarns jobbigt att inte veta, men det kommer så småningom.

Inga kommentarer: