tisdag 2 december 2008

Jävlar, jag är ju glad!

Karolina är jävligt glad just nu. Inte nog med att jag pratar med världens härligaste Marina, Henkke och Dennis på msn. Man behöver liksom inte göra sig till, man kan bara vara sig själv och jag älskar det! Det känns skönt att det mesta håller på och ordna sig för mig. Jag orkar som sagt inte med konflikter och bråk, jag är glad att det är över. Eller jag antar att det är över? Hur som helst så kan ingen rubba min lycka. Skolan är hur rolig som helst och jag trivs som fisken (ursäkta att jag är så jävla vanlig nu) i vattnet.

Imorgon så är det luciaträning återigen. Den där skiten håller på att ta död på mig, det är så tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men det är bara att bita ihop och se glad ut! Vi har det istället för musikteori, och det tycker jag är ett hyfsat bra byte. Jag klagar absolut inte.

Var på bio med sizzla och Henrik ikväll. Vi såg Twilight och den är fruktansvärt bra. Jag vill bara hoppa in i filmen och vara med om allt drama och all kärlek. Jag skulle lätt kunna ha ihop det med en vampyr! Jag skulle inte banga för fem öre. Dessutom så är Edward ganska så jävla het så jag skulle lätt kunna vara hans Bella. Langa honom till mig bara.

Inga kommentarer: