måndag 29 december 2008

Lenny Kravitz - Fly away

Mina öron är fullkomligt tröga idag då jag knappt hör någonting. Så sjukt obehagligt. Men jag hoppas att det går över snart så att man får tillbaka sin normala hörsel. Har precis kommit hem från "den stora staden" där jag köpte mig ett par stövlar. Sjukt snygga och sjukt billiga. 400 pix för ett par knähöga stövlar är inte helt fel. Letade efter kläder idag men det var förgäves. Allt är så utplockat nu vid mellandagsrean. Men jag har hela garderoben fylld med en jäkla massa kläder så jag överlever ett tag till.

Om cirka fyra timmar så går bussen till Högsjö. Innan dess så ska jag plocka reda på all skit på mitt rum och packa ihop lite grejjs som jag ska ha med mig till byn. Vad kvällen har att erbjuda får vi se. Jag är spänd iallafall. Det är alltid lika roligt att träffa D.

Inga kommentarer: