onsdag 24 december 2008

Teddy Geiger - You'll be in my heart

En trött Karolina på ingång. Trots denna konstanta trötthet så har jag haft en fin jul tillsammans med min familj. Vi åt julmat, kollade på Kalle anka och öppnade paket. Fick ett par svinsköna fårskinnstofflor och ett par strumpor. Jag är en riktig hemmaperson, så när jag är hemma och gosar så vill jag gärna ha något fint och varmt på fötterna vilket blev perfekt när jag fick tofflorna. Så glad blev jag verkligen. Nu ska jag plocka ihop lite grejer för imorgon så skall jag åka till Andreas, Cecilia och lilla Ebba. Därefter skall jag till Dennis i Högsjö! Ska bli fruktansvärt skönt att träffa min bror igen, känns som att det händer alltför sällan. Nåväl, så blir det när man bor mil ifrån varandra.

Nu är det dags för lite plock och sedan sömn. Sov gott, raringar

Inga kommentarer: