söndag 7 december 2008

En jävligt seg natt.

Herregud, jag ser ut som en riktig bitch!

Klockan är alldeles strax två på förmiddagen (eftermiddagen?), och jag är fortfarande jättetrött men jag tog tummen ur arslet och gick och duschade. Det gjorde mig en aning piggare, men jag vill fortfarande bara ligga och sova. Min natt har varit knasig, en massa drömmar som gjorde mig fullkomligt galen. Jag vill bara lägga mig och sova igen och drömma de där underbara drömmarna. Jag kommer inte kunna tänka på annat nu, helt jävla sjukt.

Om min dag blir som jag vill, så kommer en vän över och kollar på film med mig. Barnhemmet blir det då. Eftersom att jag redan har sett den så kommer jag nog inte bli rädd, jag får hålla min väns hand för att underlätta. Barnhemmet var faktiskt ganska bra, men slutet svek! Jag hade hoppats på mer om jag ska vara ärlig. Mer skräck och mer action. Den var lite för mesig, trots att jag satt på helspänn och väntade på att något sjukt och äckligt skulle hända. Men det kom inte alltför ofta. Nåja, alla filmer kan inte vara topp!

Inga kommentarer: