måndag 15 december 2008

Teddy Geiger - These walls

Det är måndag och segare dag får man allt ta och leta efter. Jag är fruktansvärt trött och vill bara sova, men jag ska bestämt hålla mig vaken tills ikväll då jag ska sova på riktigt. Min dag har bestått utav en skitseg men soft skoldag samt lussande i pingstkyrkan. Det bjöds på fika efteråt så då blev vi någorlunda glada. Lucian idag gick inte så bra, jag är så opepp så det är inte sant.
Ville bara åka hem och ta mig en tupplur. Jag har även köpt nyårutstyrsel idag och nice blev det. En svinsnygg klänning som jag ska sy och fixa till lite samt ett par snygga strumpbyxor. Nu när jag är singel så har jag ingen karl som ska ha koppel runt hela mig så nu ska jag verkligen släppa loss som jag inte har gjort på evigheter, år och dagar. Helgen blev visserligen lite slirig, men jag hoppas verkligen på nyår!

Då blir det nog lite förfest hemma hos mig med lite trevligt folk och lite dricka. Jag hoppas på att det är någon som vill joina mig ett tag iallafall. Jag har verkligen ingenting planerat på nyår förutom att jag vill gå ut. Men jag hoppas på det bästa! Nu är det dags för pizza minsann.

Inga kommentarer: