torsdag 11 december 2008

Robert Pattinson - Let me sign

Det har varit en riktigt jäkla bra dag idag. Inget plugg alls förutom på svenskan men då såg vi bara på film. Mellan tio och halv två så hade vi luciagenrep och det gick riktigt bra. Kören är verkligen bra nu efter all tid och extra träning vi lagt ned på det hela. Vi får hoppas att det går suveränt bra imorgon, och att jag inte glömmer texten på lusse lelle. Jag står längst fram och det syns om jag slutar sjunga och sedan börjar sjunga igen. Jag får träna stenhårt helt enkelt och göra det bästa jag kan.

När genrepet var över så gick vi tillbaka till skolan för att sätta oss i korridoren och snacka allmänt mycket skit. Jag och Amanda hade mycket trevliga samtal med grabbarna om homosexualitet, varför vet jag inte. Grabbarna satt och tog på varandra och det var ett nöje att se dem visa sina känslor. (INTE) Awh.

Om en timma så skall jag och morsan iväg till DUD för att hämta Amanda, hon dansar. Hon ska sussa här inatt eftersom att vi ska till skolan vid halv åtta imorgonbitti för att förbereda inför lucia och samt fika med estetarna. Lussebullar säger man verkligen inte nej till. Jag och Amanda införskaffade oss lite godis till kvällen då vi ska kolla på skräckfilm. Jag hoppas att Lelle, Julle och Anna kommer över också om de orkar det.

Inga kommentarer: