onsdag 10 december 2008

3 doors down - It's not my time


Jag sitter i mitt mörka och kalla rum och lyssnar på musik, funderar på att ta en liten tupplur! Jag är hur trött som helst. Skolan sliter på mig just nu, och jag vill bara ha jullov. Men det är bara 9 dagar kvar tills jullovet och jag håller i starkt. Dessutom så kommer vi inte ha så mycket skola eftersom att det är mycket lussande nu. Trots att jag älskar att sjunga och vara kreativ så orkar jag inte riktigt med en massa lussande just nu, jag vill bara lägga mig ner och sova, inte vakna förräns på julafton. Visserligen är det en person som jag vill prata med jämt och ständigt, men jag måste ha min vila, annars dör jag!

Skoldagarna är helt okej numera. Jag får vara nära dig och det mår jag bra av, jag känner att jag behöver det för att jag ska ha ork att gå till skolan överhuvudtaget. Jag har även några av mina bästa vänner där som jag vill umgås med hela tiden för att jag trivs så fruktansvärt bra. Jag vill vara kvar på gymnasiet föralltid sålänge ni är där. När de tre åren är över så vet jag inte vart jag ska ta vägen. Då försvinner den där tryggheten som man vill ha och behöver. Jag hoppas att tiden går sakta.

Inga kommentarer: