fredag 5 december 2008

Trött gånger hundra.

Kvällen med Marina och Henkke var otroligt rolig och givande. Jag spelade Guitar hero för första gången och jag sög inte så hårt som jag trodde att jag skulle göra. Jag var nog ganska bra för att vara hypernybörjare. Sedan beställde vi mat och fick i oss den, sedan kollade vi på Barnhemmet som var ganska ruggig, men jag trodde att den skulle vara mycket värre. Men jag och Marina satt på helspänn genom hela filmen och Henkke fick ta rollen som gentlemannen som aldrig blev rädd. Jag tror nog att han blev det, fast han vågade minsann inte erkänna det.

Nu är det lördag eftersom att klockan är över tolv. Jag ska slänga mig i sängen så fort jag har publicerat det här. Jösses vad skönt det ska bli med en lång natts sömn utan en ringklocka som stör. Hallelujah för lördagar säger jag bara!

Inga kommentarer: