torsdag 4 december 2008

Wanna get dirty?

Jag har migrän och mår riktigt dåligt, det har jag gjort hela dagen men jag gick till skolan iallafall och kvar hela dagen också. Jag gick till skolan för en viss anledning, men den anledningen dök tyvärr inte upp. Men jag hängde kvar iallafall! Vi hade en ganska bra dag, inga större ansträngningar faktiskt. Och det var ju jävla skönt det!

Jag har precis sovit lite, det behövde jag verkligen. Och snart kommer föräldrarna hem med sallad som vi ska äta ikväll. Jag är riktigt hungrig! Men jag dövar hungern med lite Trocadero sålänge. Det är visserligen inte bra att få i sig en massa socker när man är hungrig, men jag är så illa tvungen nu för att jag ska orka med någonting.

Ikväll så ska jag till skolan och hämta en mattebok och sedan hem igen. Mår verkligen inte bra nu och min sömn är inte som den ska. Jag ligger före i planeringen nu så jag ska alltså hämta boken och jobba lite hemma. Sen så ska jag ta itu med engelskan och svenskan som spänt väntar på att bli inlämnat. Jag har inte haft ork till att ta itu med skolarbetet på ett tag, men de lata dagarna är över!

Inga kommentarer: