lördag 27 december 2008

Lenny Kravitz - Again

De här dagarna har varit extremt bra. Vi åkte till Asker i torsdags och träffade brorsan, Cia och lilla Ebba. Det bjöds på fika och vi hade det väldigt mysigt. Efter det så släppte mamma och pappa av mig i Högsjö. När jag kom dit så bestämde vi oss för att beställa pizza, så vi gick ut i kylan för att hämta. Vi åt upp den, åt sedan en jäklarns massa godis och popcorn. Timmarna gick och vi var uppe till halv fyra på morgonen. Vi vaknade vid klockan två på dagen, gjorde oss iordning och åkte ner till stan och käkade på Mcdonalds. Dennis köpte ett och ett halvt kilo godis och vi begav oss hem till mig. Vi myste och såg på film, och snart var det dags att ge sig ut i kylan igen för att gå till Mcdonalds ännu en gång. Vi mötte upp Tash, Arvid, Philip och Julia och de gjorde oss sällskap ett tag. Sen var det dags att gå hem igen och kallt var det. Vi la oss i sängen och såg på film igen och somnade så jäklarns sött. Denna dag har varit mindre bra eftersom att D åkte hem och nu är det ensamt igen. Nåväl, snart är det en ny vecka och då träffar jag honom igen. Jag sysselsätter mig under tiden. Jag kanske till och med tar mig tid för att skriva några nya låtar.

Inga kommentarer: