onsdag 3 december 2008

Visst kan det bli bättre.

Ännu en dag i helvetet avklarad. Matematiken och naturkunskapen gick som en dans. Naturkunskapen gör mig verkligen intresserad och Annika förklara så bra så jag blir helt fast. Tyvärr så är det inte lika lätt att göra ett helt arbete och bibehålla intresset. Skolan är faktiskt helt okej nu. Den är bättre än vad den var för några veckor sedan och jag trivs bättre nu. Nu kan jag gå dit utan ånger och hat, en stor sten har släppts från mitt hjärta och jag känner mig bättre än någonsin.

Dessutom så är alla så jävla härliga i skolan! Varje dag händer det något nytt och intressant. Jag har liksom aldrig tråkigt. Men onsdagar är dock ganska sega då jag går till 15.20 och det tar död på mig. Det är inte speciellt sent, men när skoldagen väl är över så sover man fruktansvärt gott när man kommer hem, det kan jag lova!

Inga kommentarer: