fredag 30 januari 2009

Nickelback - I'd come for you


Jag har varit uppe sedan klockan nio imorse. Det var tänkt att jag skulle gå till skolan idag men min kropp strejkar. Trots det ska jag ner till stan om en halvtimma och möta upp min syster och hennes pojkvän, vi ska åka och köpa en tång till håret som gör det fint och vågigt! Både jag och sis har dreglat efter en sådan ett bra tag och nu slår vi ihop våra pengar och gör det. Framåt klockan ett ska jag träffa Henkke och ge honom pengar för Mötley-tröjan jag köpte för ett tag sedan. Det blir hemgång åter igen och två timmar senare ska jag ner på stan igen och möta D vid bussen. Efter det ska vi hem igen, och sedan till bussen igen. Suck vilket jävla flängande det blir på stan idag! Vilken tur att man har busskort så att man kan åka inom stadsområdet hur mycket man vill åtminstone. På stan kanske jag unnar mig själv någonting eftersom att jag ska springa runt som en tok där idag iallafall.

sixer

Inga kommentarer: