fredag 9 januari 2009

Kiss - Heaven's on fire

Hur tråkigt på en skala kan man ha på en fest egentligen? Fråga de som var hemma hos mig ikväll. De såg ut som att de skulle dö hela bunten. De drog hem vid tio och då hade det hela knappt börjat. Det kändes jättetrist att det knappt var hälften som drack och resten satt bara och försökte roa sig själva. De flesta var nog väldigt trötta och det kan bidra till tristessen. Man får hoppas på att det blir mycket roligare nästa gång.

Efter att alla hade dragit så var det jag, Oskar, Arvid, Martin och Dennis kvar. Vi bestämde oss för att gå ner till stan och ta något att käka. Killarna åt pizza men jag envisades om att gå till donkan kort efter så att jag också fick något i magen. Jag var inte alls sugen på pizza så det fick bli nuggets istället. Efter det så droppade den ena efter den andra av och till slut så var det bara jag och Dennis kvar. Vi gick till gamla kyrkogården och väntade på att hans mamma skulle plocka upp honom. Vi myste lite emellan åt men vi satt mest tysta och lyssnade på det fruktansvärt irriterande trafikljuset. Det som klickar och har sig. Jag ville bara springa därifrån pga jag blir helt sjuk av att höra det där fruktansvärt distraherande ljudet. Nåväl, när hans mor väl kom så plockade hon upp oss och jag fick skjuts hem. Det var otroligt snällt av henne! Jag och Dennis sa hastigt hejdå och han satte sig i bilen.

Helt plötsligt så kändes det bara så väldigt tomt. Vad ska jag nu göra? Saknar jag honom redan? Ska jag gå och försöka sova fast jag bara tänker på honom? Det stod still i huvudet på mig och det känns så tyst och inte alls lika trevligt när han inte är här. Ibland så vill jag bara gömma mig under täcket och föreställa mig honom framför mig. Ibland så stillar det ensamheten för en liten stund och ibland inte.

Jag känner mig väldigt tjatig och entonig när jag bara skriver om honom. Men jag vet inte annars vad jag kan skriva om. Han gör mig glad vilket får mig att må så bra så jag måste bara skriva om honom, det finns ingenting annat jag kan göra. Jag tycker om honom så mycket och jag är glad att han är min.

1 kommentar:

Anonym sa...

Great blog but it loaded slightly slow for me and maybe other readers. Check your blog speed at my blog below, as well as free internet speed test. All comments appreciated! Links too!
-------------------------
Internet Connection & Blog Speed Test
-------------------------

Please check your speed!