onsdag 21 januari 2009

Mandy Moore - Only hope

Jag har tråkigt. Jag ser på tv och försöker blogga samtidigt vilket är lite halvsvårt. Jag försöker även övertala D att komma hit. Det är meningen att han ska komma hit eftersom vi har varit tillsammans en månad idag men han är sjuk. Det känns elakt att försöka få hit honom men jag saknar honom sjukt mycket och vill verkligen träffa honom så jag är så illa tvungen.

Jag blir alltid väldigt ledsen när inget går så som jag vill. Om jag inte får som jag vill så blir jag helt galen. Det låter som att jag är väldigt bortskämd och det är jag till viss del, men just nu vill jag verkligen ha D här hos mig. Jag jobbar på att få hit honom och jag hoppas verkligen att jag lyckas. Annars så kommer jag bli sjukt uttråkad och väldigt sur, trots att det inte är hans eller mitt fel. Han gör mig alltid glad och jag skulle behöva det just nu. Han är min lycka.

Inga kommentarer: