torsdag 22 januari 2009

Cinderella - Nobody's fool

Nu är jag mätt och snart kräks jag nog. Jag har ätit två portioner med pasta med pastasås och sedan några rutor choklad. Jag känner mig riktigt full i magen men det är bara härligt. Man ska äta sig riktigt mätt, så är det bara.

Min dag har spenderats hemma. Det blev ingen skola för jag har haft sådan jobbig tjejvärk som alltid känns ända in i benen. Men nu när jag har ätit lite choklad så känns det bättre. Sockersuget blir enormt när man får tjejveckan och det är en fruktansvärt bra ursäkt för att äta en massa godis hela tiden, jag gillar det verkligen. Vid klockan ett mötte jag D nere vid resecentrum och vi gick till donken för att han skulle få något i magen. Efter det så tog vi bussen från resecentrum som gick till Värmbol och skolan. Vi åkte genom hela Värmbol och sedan till skolan igen. Det slutade med att vi åkte buss i ungefär fyrtio minuter inom bara Katrineholm. Men det var skönt att bara få slappa. Jag satt med benen över D's ben och hade det bara väldigt härligt. Men till slut så kom vi hem till mig. Då la vi oss i sängen och bara pratade och myste en hel del. Jag saknar honom redan och han bör vara hemma i Högsjö snart.

Imorgon så blir det skola och sedan följer D med mig hem. Då ska jag slänga ihop lite grejer och sedan tar vi bussen till Högsjö. Varje gång jag åker dit så är jag i himmelriket. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag trivs bra där och aldrig vill åka därifrån men det är verkligen så det är. Så där stannar jag tills på lördag. På förmiddagen så hämtar mina föräldrar upp mig i Högsjö och sedan åker vi till Kumla för att fira Ellinore som har fyllt år. Det blir en riktig toppenhelg!

Nu ska jag bara se på The Hills och sedan kanske ta mig en tupplur och en dusch. Sen ska jag bara vänta hela kvällen på att D ska ringa mig. Det blir en skön kväll ikväll.

Jag saknar dig, D

Inga kommentarer: