tisdag 20 januari 2009

Sixpence none the richer - Kiss me

Klockan är tjugo i nio på morgonen och jag är supertrött. Men jag pallrade mig upp ur sängen idag iallafall, för idag får jag träffa mina kära vänner i skolan och även min pojkvän. Idag är röda damen på besök och jag känner att jag hellre ligger med en varm vetekudde mot magen istället för att gå till skolan. Men jag gör det andranämnda iallafall, hur surt det än är.

Efter skolan idag så följer D med mig hem. Vad vi gör har jag ingen som helst aning om men mysigt kommer det bli, som det alltid är när jag umgås med honom. Idag så har vi varit tillsammans i en månad. Det låter så klyschigt att säga så när det inte är någon "tid" egentligen, men det känns som att jag känner honom så bra så att det känns som att vi har varit tillsammans mycket längre än så. Nu är det en månad, nästa är det två. Jag längtar tills vi har många månader att skryta med.

Inga kommentarer: