onsdag 28 januari 2009

Judas Priest - Johnny B. Good

Jag snorar som ett litet barn just nu. Det är inte för att jag är ledsen och gråter, det är för att jag har en överfylld näsa. Min förkylning ger verkligen inte med sig och jag sitter med papper i nosen för att det ska lindras. Det hjälper inte för fem öre men det ser ju åtminstone kul ut och det kan man glädjas åt.

Min storasyster kom in för ett tag sedan med en inbjudan. Jag ska tydligen på 20-årsfest med henne. Det är Åsa och Emma, tvillingarna från Flen som fyller år. Dem har jag inte träffat på ett jävla bra tag och det ska bli kul att få komma och fira dom. Äh vadfan, det ska bli roligt att komma ut överhuvudtaget. Jag är sällan ute och partajar, vilket är väldigt synd. Det är då man träffar nya människor och knyter nya kontakter. Det skulle jag behöva nu! Jag vill ha fler vänner, fler kontakter.

Nu ska jag snyta mig.
sixer

Inga kommentarer: