söndag 11 januari 2009

The toy dolls - Nellie the elephant

Jag är för tillfället nyvaken och jag sitter här med ett glas oboy, gott som bara den! Klockan är halv ett och jag längtar till kvällen. Då kommer förmodligen D hit och sover hos mig. Men känner jag honom rätt så vet man aldrig hur det blir med honom. Men jag håller tummarna för att han ska komma hit. Då blir jag ju så jävla glad. Han vet precis vilka knappar han ska trycka på för att göra mig skitglad. Det är det jag tycker är så himla härligt med honom. Ingen kan bry sig mindre om något än vad han gör. Han revolterar och är speciell. Jag gillar det.

Sitter just nu och lyssnar på en jävla massa bra rock. Sedan jag träffade D så har det nästan bara varit Mötley som gällt. Jag gillar verkligen dem tokmycket. Jag ska aldrig mer gå tillbaka till R&B. Rock har mer själ och är dessutom mycket mer stimulerande att lyssna på som tur är.

Inga kommentarer: