tisdag 27 januari 2009

Volbeat - Maybellene I Hofteholder


Min förkylning som jag fick för några dagar sedan som började med en fruktansvärd hosta har nu blivit värre och jag snorar som en idiot. Jag låg uppe inatt och huttrade som ett litet barn, fick till slut ligga med två täcken pga kylan som bet mig i arslet. Men nu har jag fått upp värmen och har nyss kikat på film med baby D. Han duschar och så fort han är klar så ska jag hoppa in i duschen jag med. Skall bli skönt att få duscha varmt så att man kanske mår pyttelite bättre åtminstone. Efter det så blir det nog hemgång. Usch! Jag vill inte åka härifrån. Här trivs jag som fisken i vattnet.


När jag kommer hem så ska jag bara fixa och dona på mitt rum. Försöka tvätta lite kläder så att jag har någonting att ha på mig när jag väl ska gå till skolan igen när jag har blivit frisk. Jag har missat alldeles för mycket i skolan nu och det tar verkligen på mig. Jag vill inte slarva men på senaste tiden så har jag inte mått bra för fem öre. De enda gångerna jag har mått bra är när jag har fått umgåtts med mina vänner och min baby. Då lever jag som en gud.

Inga kommentarer: